قوانین

آخرین تغییرات: اسفند 1396

قوانین وب سایت hobiz.ir
استفاده‌ی شما از وب‌سایت فروشگاه هابیز و سفارش كالا در این وب‌سایت به معنی توافق کامل شما با شرایط و مقررات زیر تلقی می‌شود:

  • خرید کالا از وب‌سایت فروشگاه هابیز بر مبنای قوانین و آئین‌نامه‌های تجارت الکترونیک و با رعایت کامل تمام قوانین جمهوری اسلامی ایران انجام می‌شود. تمامی كالاها و خدمات این فروشگاه، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می‌باشند و فعالیت‌های این سایت تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران است.
  • خدمات و محتویات این وب‌سایت براى استفاده‌ی شخصى و غیرتجارى بازدیدکنندگان و مشتریان عرضه شده است. مالکیت معنوی اطلاعات موجود در وب‌سایت متعلق به فروشگاه هابیز است و هرگونه استفاده از این داده‌ها بدون اطلاع قبلی و اجازه‌ی کتبی مسئولین ذی‌ربط فروشگاه پیگرد قانونی خواهد داشت. استفاده از محتویات وب‌سایت برای وبلاگ‌ها و وب‌سایت‌های شخصی که منافع غیرتجاری دنبال می‌کنند، با ذکر منبع مجاز است.
  • كاربران هنگام سفارش كالا ملزم هستند اطلاعات صحیح و كامل خود را در وب‌سایت درج کنند. بدیهی است کاستی یا نادرستی اطلاعات مانع تکمیل درست سفارش و تحویل به‌موقع آن خواهد شد.
  • فروشگاه هیچ‌گونه مسئولیتی در قبال کارکرد وب‌سایتش، که ممکن است ناشى از عوامل خارج از توانایی مدیریت این وب‌سایت (همانند نقص اینترنت، مسائل مخابراتى، تجهیزات سخت‌افزاری و موارد مشابه) باشد، ندارد.
  • تمام شرایط و خدمات وب‌سایت فروشگاه بر مبنای آخرین سیاست‌های این فروشگاه شکل گرفته و ممکن است بدون اطلاع قبلی تغییر کند.

© مالکیت معنوی محتویات وب‌سایت هابیز شامل قانون حق تکثیر شده و متعلق به فروشگاه پیکسل است.
© کلیه حقوق محفوظ است.

ارتباط مستقیم با کاربران
فروشگاه  به‌دنبال رضایت کامل مشتریان خود است. اگر به هر دلیلی نتوانست انتظار شما را برآورده کند، لطفاً با پرکردن و ارسال فرم پیشنهاد و انتقاد دلیل ناخورسندی خود را به فروشگاه هابیز اطلاع دهید.
ضمناً کاربران گرامی می‌توانند در هر زمان كه مایل باشند پرسش‌های خود را به یکی از روش‌های ذکرشده در بخش تماس برای هابیز ارسال و در اولین زمان ممکن پاسخ خود را دریافت نمایند.

شرایط و خدمات فروش کالا

  • فروش کالا بر مبنای نوع و مقداری صورت می‌گیرد که کاربر خریدار آن را در وب‌سایت فروشنده ثبت کرده است.
  • فروشنده به هنگام تائید سفارش کالا، مشخصات و نحوه‌ی ارسال کالا را تعیین کرده و به اطلاع خریدار می‌رساند.
  • چنانچه سفارش در ساعات غیراداری و در روزهای تعطیل باشد، مراحل ارسال سفارش از اولین ساعت اداری روز بعد آغاز می شود.
  • در هر زمان که خریدار با نام کاربری و کلمه عبور خود وارد سایت شود در قسمت سفارش‌ها قادر به مشاهده‌ی تاریخچه‌ی سفارشات خود و وضعیت هر سفارش است.
  • محدوده‌ی شهر تهران عبارت است از: حکیمه (شرق)، سوهانک (شمال‌شرق)، افسریه (جنوب‌شرق)، بزرگراه آزادگان (جنوب و جنوب‌غرب)، بزرگراه همت تا دریاچه‌ی چیتگر و جاده‌ی مخصوص کرج تا آزادشهر (غرب). امکان ارسال کالا با پیک به کلیه‌ی بخش‌های شمال و شمال‌غرب شهر تهران وجود دارد.
  • خریدار با تحویل کالای ارسال شده و امضای برگه‌ی دریافت کالا، رضایت خود را از نوع و/یا تعداد و سلامت کالا ابراز می‌نماید.
  • هرگونه نقص و یا عیب فنی بایستی در مدت ۲۴ ساعت پس از دریافت کالا به فروشگاه هابیز اطلاع داده شود و در صورت اثبات نقص و یا عیب فنی، کالا با مسئولیت فروشگاه هابیز تعمیر و یا جایگزین می‌شود. در صورت گذشت بیش از ۲۴ ساعت از زمان دریافت کالا، اعتراضی پذیرفته نخواهد بود.
  • خریدار موظف است مبلغ قابل پرداخت را هنگام تأئید سفارش بپردازد. در صورت pro essay writer عدم پرداخت وجه در موعد تعیین‌ شده توسط فروشنده، فروشنده حق دارد از تحویل کالا خودداری کند و سفارش را فسخ نماید.
  • در صورتی‌که به هر دلیل از طرف هابیز، امکان ارسال کالا وجود نداشته یا روند ارسال کالا با مشکل مواجه شود، مبلغ واریزشده مشتری به شماره‌حسابی که با آن وجه را پرداخت کرده است بازگردانده می‌شود.
  •  روز کاری به معنی روز شنبه تا پنج شنبه هر هفته، به استثنای تعطیلات عمومی در ایران است و کلیه سفارش‏‌های ثبت شده در طول روزهای کاری و اولین روز پس از تعطیلات پردازش می‌‏شوند.
  • هر گونه حادثه در هنگام حمل و تحویل به عهده شرکت حمل و نقل است و هابیز تنها در صورت تایید شرکت حمل کننده سفارش و در راستای تسهیل امور پیگیری، خسارت را جبران می‌‏کند.
  • آسیب‏‌های ناشی از حمل و نقل باید در عرض ۲۴ ساعت کاری پس از تحویل سفارش به خدمات پس از فروش هابیز اطلاع داده شود و کالای آسیب دیده به همراه صورت جلسه رسمی شرکت حمل کننده و کلیه متعلقات و فاکتور به خدمات پس از فروش هابیز ارسال شود.
  • با نهایت احترام به کاربران. نمی‌تواند قیمت و موجودی نهایی کالاها را قبل از سفارش گذاری به صورت قطعی اعلام نماید. در مواردی بسیار نادر و در صورت وجود نوسان‌‏هایی در بازار و یا اشتباه در قیمت‌‏گذاری، اگر سفارشی قابل تحویل نباشد، هابیز موظف است در اسرع وقت این موضوع را به فرد سفارش‌ ‏دهنده اطلاع دهد و سفارش را لغو نماید. لازم به ذکر است در صورتی که کالایی پس ثبت سفارش شامل کاهش قیمت شود، سفارش به روز رسانی و قیمت جدید اعمال می‏‌شود

با تشکر مدیریت وب سایت هابیز